Polska edukacja nie jest czynnikiem zwiększającym konkurencyjność naszego kraju. System edukacji uległ petryfikacji, a kolejne reformy, próby reform i dyskusje o reformach nie przyczyniąją się do zmiany tego stanu rzeczy. Czy zamknięci w kręgu inicjatyw optymalizacyjnych straciliśmy zdolność do refleksji, czy zmierzamy w dobrym kierunku? Dokąd zmierzamy?
Nie interesujemy się sprawami nauki i technologii?
![badania i analizy badania i analizy](/images/stories/energianauki1.jpg)
Cele i zadania (nowej) szkoły
![debaty edukacyjne debaty edukacyjne](/images/stories/school3.jpg)
Wyższe szkolnictwo niepubliczne na rozdrożu?
![badania i analizy badania i analizy](/images/stories/students5.jpg)
Jak kształcić nauczycieli epoki cyfrowej? (2)
![debaty edukacyjne debaty edukacyjne](/images/stories/learning1.jpg)
Polacy i komputery
![badania i analizy badania i analizy](/images/stories/laptop4.jpg)
Szkołę przyszłości trzeba tworzyć od podstaw
![debaty edukacyjne debaty edukacyjne](/images/stories/networking2.jpg)
Ostatnie komentarze