Mają moc i nie wahają się jej użyć!

fot. Fotolia.com

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Są w kraju nauczyciele, którzy robią więcej niż od nich wymaga dyrektor szkoły, rodzice uczniów, a nawet główny edu-politruk z Alei Szucha. Bo im po prostu chce się robić coś więcej. Bo są świadomi tego, że świat się nie cofa, tylko pędzi naprzód i nie zmienia się w sposób, który byłby dla wszystkich oczywisty i bezpieczny, ale wręcz przeciwnie – jest coraz bardziej złożony. Dlatego organizują raz w roku e-konferencję Edu Moc Online, w całości odbywającą się w Internecie. To już 7 października, zajrzycie?

Edu Moc Online złożona jest z wielu równocześnie odbywających się webinarów (wideokonferencji) w formule spotkań, warsztatów i wykładów. To nowatorska i jeszcze mało popularna formuła dokształcania się i zdobywania nowych inspiracji, ale z każdym rokiem może ona być coraz popularniejsza. Mamy Internet, coraz nowsze technologie komunikacyjne, dlaczego nie wykorzystać tego bardziej dla edukacji nauczycieli w sieci? 

Edu Moc Online organizują nauczyciele dla nauczycieli, część prezentacji odbywa się z udziałem specjalistów z dziedzin związanych z edukacją, pracowników naukowych uniwersytetów oraz gości specjalnych.

Konferencja jest bezpłatna. W wydarzeniu może nieodpłatnie wziąć udział około tysiąca uczestników z całego kraju i zagranicy. Tyle będzie miejsc dostępnych dzięki Partnerowi Strategicznemu Edu Mocy Online – firmie Clickmeeting.

Kiedy zaglądamy do sieci? Już 7 października 2017, od godziny 9:00 do godziny 21:00. Czyli moc edukacji przez całe 12 godzin. Można wybrać dowolnie albo iść na całość :-).

Plakat do wydrukowania i powieszenia w pokoju nauczycielskim, baner internetowy, sylwetki moderatorek, prelegentów i prelegentek oraz program e-konferencji dostępne są na stronie: http://www.superbelfrzy.edu.pl/edu-moc-online-2017/. Tu też zostaną podane przed konferencją linki do poszczególnych sesji.

 

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie