Szkoła wolna od używek - konkurs dla szkół ponadgimnazjalnych

fot. Szkoła wolna od używek - www.szkolawolnaoduzywek.pl

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Główny Inspektorat Sanitarny zaprasza do udziału w ogólnopolskim konkursie pt. “Szkoła wolna od używek” na projekt edukacyjny mający na celu przeciwdziałanie uzależnieniom od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych.

Konkurs skierowany jest do szkół ponadgimnazjalnych, które zrealizowały lub zrealizują przed przesłaniem pracy konkursowej program edukacyjny „ARS, czyli jak dbać o miłość?”.

Zadanie konkursowe polega na opracowaniu Projektu edukacyjnego dotyczącego wymienionej tematyki, przez zespół projektowy założony przez 1-3 nauczycieli oraz 5-10 uczniów szkoły ponadgimnazjalnej. Projekt należy zgłosić przez formularz dostępny na stronie konkursowej:

www.szkolawolnaoduzywek.pl, w terminie od 10.03.2017 r. do 26.03.2017 r.

Dla zwycięzców konkursu Organizator przewidział atrakcyjne nagrody:

  • I miejsce - nagroda główna - 4 zestawy interaktywne o łącznej wartości 24 000 zł dla szkoły oraz vouchery na sprzęt sportowy o wartości 1000 zł dla każdego ucznia będącego członkiem zespołu projektowego,
  • II miejsce - 2 zestawy interaktywne o łącznej wartości 12 000 zł dla szkoły oraz vouchery na sprzęt sportowy o wartości 500 zł dla każdego ucznia będącego członkiem zespołu projektowego,
  • III miejsce - 1 zestaw interaktywny o wartości 6 000 zł dla szkoły oraz vouchery na sprzęt sportowy o wartości 250 zł dla każdego ucznia będącego członkiem zespołu projektowego.

Oficjalne ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród będzie miało miejsce w trakcie uroczystej Gali wręczenia nagród dnia 30.03.2017 r. w hotelu Marriott w Warszawie.

Regulamin oraz wszelkie informacje dotyczące Konkursu dostępne są na stronie:

www.szkolawolnaoduzywek.pl.

Konkurs realizowany jest w ramach Projektu KIK/68 pn. „Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych”, współfinansowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Jak książeczki uczą rozmawiać?
Mama opowiadała mi, że zacząłem mówić bardzo późno, ale jak już zacząłem - od razu pełnymi zdaniami,...
Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie