Sidebar

27
N, Lip

Steve Jobs (1955-2011)

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Nieco parafrazując słowa oficjalnego komunikatu, nie tylko firma Apple straciła genialnego wizjonera i twórcę, ale również cały świat edukacji stracił osobę, która rozumiała świetnie znaczenie i naturę edukacji we współczesnym, pełnym technologii świecie.CC-BY 3.0 Matthew Yohe

Narzędzia, do których powstania przyczynił się Steve Jobs, będą zapewne jeszcze przez wiele lat wytyczać kierunek, w którym powinny zmierzać wszystkie technologie edukacyjne. Apple jako jedna z pierwszych firm dostrzegła, że uczenie się może być jeszcze ciekawszym doświadczeniem osobistym, jeśli uczący się otrzymają wielofunkcyjne urządzenia, które pozwalają lepiej komunikować się, badać i rozumieć otaczający świat, odkrywać nowe zainteresowania i możliwości rozwoju. Inaczej mówiąc, dziś w edukacji liczy się nie tylko treść, ale także forma przekazu tej treści, o czym zbyt często zapominamy. Najbardziej skuteczne jest więc takie nauczanie, które łączy w sobie przekaz najwyższej jakości podany w atrakcyjnej formie.

Żegnamy dziś jednego z wielkich edukatorów współczesnego świata, mając wielki szacunek dla jego dokonań.

Redakcja Edunews.pl

Komentarze (0)
Nie ma tu jeszcze żadnych komentarzy
Skomentuj
Piszesz jako gość
×
Suggested Locations
Wpisz tekst z poniższego obrazka. Nie jest wyraźny?

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

A co to jest ten dar? Coś wrodzonego czy coś wyuczonego? Tak jak można nauczyć się opowiadania tak m...
Ppp napisał/a komentarz do Luka pomiędzy nauczaniem a uczeniem się
A czy ta informacja zwrotna jest do czegokolwiek potrzebna?Jeśli jestem dobry, to o tym wiem i inf. ...
Z jednej strony prawda. Z drugiej, jak ktoś ma DAR opowiadania, to nie musi się uczyć sztywnych zasa...
Robert Raczyński napisał/a komentarz do Raportem w płot
Dziękuję za rzeczowy komentarz. Zgadzam się, że ESOKJ (CEFR) to fundament współczesnego nauczania ję...
Nie znam n-la W-F, który nie przygotowuje się do zajęć, nie planuje swojej pracy. Powiem więcej. Nie...
Bartosz Markowicz napisał/a komentarz do Fizyka da się lubić!
Zgadzam się w pełni z przedstawioną w artykule ideą - fizyka ożywa dopiero wtedy, gdy uczniowie sami...
Wojciech napisał/a komentarz do Tabliczka mnożenia z błędem?
Świetna inicjatywa pokazująca, że edukacja nie musi być sztywna i bezduszna. Uczenie się poprzez błę...
Szkoła jest elementem całej konstrukcji, wpięta i zintegrowana z całą strukturą społeczną, demografi...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie