ImageCzy we współczesnym marketingu reklamodawca może być równocześnie twórcą i nadawcą własnej reklamy? Co jest korzystniejsze – skupić się na budowaniu dobrych relacji z tradycyjnymi mediami i zwiększać środki na zewnętrzne kampanie reklamowe, czy zamiast tego stworzyć własne media i kanały komunikowania się z odbiorcami? A może jedno i drugie?

 

ImagePopularność nagrodzonego w 2007 roku dwoma Oskarami filmu dokumentalnego „Niewygodna prawda” (prowadzonego przez Ala Gore’a), prezentującego globalne spojrzenie na istniejące zagrożenia dla środowiska naturalnego, spowodowało zmianę myślenia wielu firm o ekologii. Teraz po prostu wypada wszystko robić na „zielono”.

 

ImageDzieci wydają w Polsce ponad 300 mln złotych miesięcznie – wynika z wyliczeń Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), dotyczących 6 milionów dzieci w wieku 7-18 lat. Urząd zwraca uwagę na to, że dzieci i młodzież są szczególnie narażone na negatywne konsekwencje nieznajomości reguł rynku, co mogą wykorzystywać nieuczciwi sprzedawcy.

 

edutainmentProgramy telewizyjne kreują często modę na biznes, ale jak się czasem okazuje, także na naukę. „Taniec z Gwiazdami” jest świetnym przykładem programu rozrywkowego, który nie tylko zdobył dużą widownię i sympatię widzów, ale przyczynił się także do promocji tańca towarzyskiego w Polsce, zachęcając tysiące osób do spróbowania swych sił na parkiecie.

 

Edunews.pl oferuje cotygodniowy, bezpłatny (zawsze) serwis wiadomości ze świata edukacji. Zapisz się:
captcha 
I agree with the Regulamin

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie