Języki bez belfra – dostępne dla każdego

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ośrodek Rozwoju Edukacji we współpracy z firmą Think Global - wydawcą e-booka, z przyjemnością udostępnia wszystkim uczącym się języków obcych publikację autorstwa Aleksandra Lubiny „Języki bez belfra”. Jak poprawić nasze kompetencje językowe? Nauka w szkole i kursy językowe nie wystarczą, trzeba jeszcze stosować proste ćwiczenia i reguły – proponuje autor poradnika i doświadczony nauczyciel języków obcych.fot. Fotolia.com

Komunikowanie się w języku obcym jest jedną z podstawowych kompetencji społecznych niezbędnych we współczesnym świecie. Nie chodzi tu tylko o znajomość poszczególnych słówek, ale przede wszystkim o swobodę komunikacji w języku obcym w różnych sytuacjach życiowych. Jeszcze lepiej jeśli komunikując się posiadamy przynajmniej podstawową wiedzę na temat zwyczajów obcokrajowców czy miejsca, w którym przebywamy. Część informacji możemy oczywiście znaleźć bez przeszkód w sieci. Dzięki internetowi, nawet nie ruszając się ze swojego miejsca zamieszkania możemy łatwo komunikować się i prowadzić działalność na całym świecie. Ale brak znajomości języka obcego może stać się istotną przeszkodą w realizacji naszych celów osobistych i zawodowych.

"Języki bez belfra" to książka, dzięki której nauka języków może stać się prawdziwą przyjemnością, wręcz czynnością naturalną, taką samą jak oddychanie, jedzenie czy nawet ziewanie. Zazwyczaj nauka, nawet najtrudniejszych materii, okazuje się być przyjemniejsza, jeśli uczymy się jednocześnie dobrze się bawiąc. Aby umieć posługiwać się językiem, trzeba również umieć się nim bawić. Jest to więc doskonała lektura dla osób, które chcą skutecznie wzmocnić swoje kompetencje językowe bez przeznaczania sporych kwot na różne kursy doszkalające.

Pliki do pobrania:

Języki bez belfra. Wersja pdf [10,1 MB] 

Języki bez belfra. Wersja epub [4,0 MB]

Instrukcja jak korzystać z plików epub

Zapraszamy do lektury!

Publikacja zostaje udostępniona nieodpłatnie na licencji Creative Commons CC-BY-NC-SA 3.0 PL.

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie