Jak nowe technologie i rozwiązania mogą wspierać nauczycieli?

fot. Fundacja Think!

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Technologia to pojęcie wszechobecne w naszym życiu i z reguły przyswajamy ją z własnej woli. Jednak co dzieje się, kiedy jej wprowadzanie w szkołach zostaje na nas wymuszone? Jeszcze w lutym tego roku, nikt nie spodziewał się, że otaczający nas świat ulegnie zmianom do takiego stopnia. Co oznaczają one dla edukacji?

Niekoniecznie coś złego, przyspieszają bowiem nieuniknione – integrację pedagogii z technologiami edukacyjnymi, podkreślając dodatkowo, jak ważne jest rozwijanie kompetencji związanych z cyfrową edukacją.

Skriware sukces edukacji uzależnia od nauczycieli, którzy w sytuacji nagłej cyfryzacji swojego stanowiska pracy, często pozostawieni zostali bez wsparcia, taki brak może negatywnie wpłynąć na dydaktykę. Dlatego jako firma technologiczna skupiająca się na edukacji, postanowiliśmy szczególnie zadbać o grono pedagogiczne i przygotowaliśmy propozycję, która ma za zadanie wspierać je w codziennej pracy.

Stawiając nauczyciela w centrum uwagi stworzyliśmy SkriLab, czyli kompleksowe rozwiązanie do prowadzenia zajęć w duchu STEAM zgodne z podstawą programową, którego sercem jest Skriware Academy, platforma przeprowadzająca przez szereg nowoczesnych narzędzi, wyposażona w gotowe scenariusze lekcji, materiały dydaktyczne, kursy i materiały dla uczniów, dostosowane także do warunków nauczania zdalnego.

Więcej o technologii w edukacji i naszym sposobie na jej komfortowe wdrażanie w szkołach dowiecie się z wystąpienia Macieja Mazurkiewicza Jr podczas konferencji INSPIR@CJE 2020 oraz na stronie www.skriware.com/pl.

A tu jeszcze sketchnotka autorstwa Vitii Hoffmann:

***

Konferencja INSPIR@CJE 2020 odbyła się w formule hybrydowej w dniach 26-27 września w Warszawie i Internecie.

Organizatorzy: Edunews.plThink Global sp. z o.o. oraz Fundacja Think!

Partner merytoryczny: Superbelfrzy RP

Organizacja konferencji była możliwa dzięki zaangażowaniu Partnerów:

Patronat medialny: Głos NauczycielskiWokół szkoły

W 2020 roku zorganizowaliśmy INSPIR@CJE już po raz ósmy (zaczęliśmy w 2013 - a tutaj znajdziecie pewien manifest, dlaczego je organizujemy).

Zapraszamy na kolejne wydarzenia z cyklu!

 

(Źródło: Skriware)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Jak książeczki uczą rozmawiać?
Mama opowiadała mi, że zacząłem mówić bardzo późno, ale jak już zacząłem - od razu pełnymi zdaniami,...
Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie