Dzieci grają, dzieci tworzą gry edukacyjne

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Uczniowie od pierwszych lat edukacji szkolnej przepadają za grami wszelkiego typu i nie powinno ich zabraknąć na żadnym z etapów kształcenia. Ale okazuje się, że wielu uczniów, już w szkole podstawowej, chętnie tworzy też swoje gry, zarówno te tradycyjne, jak i komputerowe. Wykorzystajmy tę pasję do celów edukacyjnych, zwłaszcza w szkole.(C) Edunews.pl - Inspiracje Wczesnoszkolne 2015

W internecie znajdziemy nie tylko informacje, ale też wspaniałe narzędzia do tworzenia edukacyjnych zasobów, którymi będą mogli posłużyć się także uczniowie w klasach I-III. Do takich narzędzi zaliczyć można zwłaszcza platformę do tworzenia gier edukacyjnych Zondle. Korzysta z niej już wiele nauczycieli i uczniów w polskich szkołach. Na przykład uczniowie z Piły w tejże platformie przygotowali już dziesiątki gier, które są wykorzystywane na zajęciach edukacji wczesnoszkolnej, o czym opowiadała na INSPIRACJACH WCZESNOSZKOLNYCH 2015 Aleksandra Schoen-Kamińska z Zespołu Szkół nr 3 w Pile, członkini społeczności Superbelfrzy.

Zapraszamy na wystąpienie:

Link do prezitacji Aleksandry Schoen-Kamińskiej wspierającej wystąpienie: http://goo.gl/avd4eZ.

***

Organizatorami Inspiracji Wczesnoszkolnych 2015 są: portal o nowoczesnej edukacji Edunews.plFundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK! oraz firma Think Global. Partnerem merytorycznym konferencji jest grupa Superbelfrzy RP.

Partnerem strategicznym konferencji jest projekt Mistrzowie Kodowania firmy Samsung Electronics Polska. Partnerami instytucjonalnymi są Fundacja Rozwoju Systemu EdukacjiOśrodek Rozwoju EdukacjiWarszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.

Partnerami biznesowymi są firma Learnetic SA oraz strefa nowoczesnej edukacji Edustore.eu.

Partnerzy medialni: TOK FM oraz Głos Nauczycielski.

(Notka o autorze: Marcin Polak jest twórcą i redaktorem naczelnym Edunews.pl, zajmuje się edukacją i komunikacją społeczną, realizując projekty społeczne i komercyjne o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. Jest również członkiem grupy Superbelfrzy RP).

Obejrzyj inne wystąpienia z INSPIRACJI WCZESNOSZKOLNYCH:

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Magda napisał/a komentarz do STEAM w praktyce w szkole ponadpodstawowej
Takie metody to się stosowało na zajęciach ZPT i cały czas stosuje się przy nauce zawodu.
Nauczyciel napisał/a komentarz do „Sieciaki” i niebezpieczne kontakty online
Popieram takie inicjatywy. Trzeba edukować rodziców i dzieci, ale coraz ciężej uciec z sieci...
Jest koniec roku i chętnie dajemy się ponieść iluzji że od nowego roku szkolnego wszystko będzie lep...
Piotr napisał/a komentarz do EjAj z lodówki
Mam podobne przemyślenia, ciekawe czy to nadmuchana bańka ;)
W sprawie wf mam inna uwagę. Wf to przedmiot specyficzny. Nauczyciele wf nie pracują w domu, ich obo...
Bardzo ciekawe i trafne spostrzeżenia, widać dobre analityczne podejście i obiektywność. Warto, aby ...
Zaufanie uczniów i nauczycieli w szkole wymaga także zaufania władz do nauczycieli - czyli tworzenia...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie