Autorytety dla edukacji

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times
projekty edukacyjne21 października 2008 r. redakcja miesięcznika „Edukacja i Dialog” wspólnie ze Społecznym Towarzystwem Oświatowym zainauguruje skierowany do środowisk oświatowych i osób prowadzących działalność edukacyjną cykl seminariów pt. „Autorytety dla edukacji”. Pierwsze spotkanie z tego cyklu zatytułowane jest „Między wiedzą a kompetencją”.
 
Celem projektu „Autorytety dla edukacji” jest budowanie nowego wizerunku polskiej oświaty w oczach społeczeństwa, a jednocześnie wspieranie otwartych na zmiany dyrektorów szkół i nauczycieli oraz zbudowanie pomostów współpracy między branżą HR w Polsce a środowiskiem nauczycieli i menedżerów oświaty. Jest to jedyna taka inicjatywa w Polsce.

Autorami projektu są Witold Kołodziejczyk – redaktor naczelny „Edukacji i Dialogu” i dr Jan Fazlagić z Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Wizją organizatorów projektu jest tworzenie elity liderów polskiej edukacji. Twórcy projektu deklarują, że w ten sposób zaczynają tworzyć nową jakość w myśleniu o polskiej edukacji i zapraszają wszystkich, którzy identyfikują się z wizją do wspólnej pracy. Jedynym kryterium przyjęcia będzie autentyczna chęć dzielenia się wiedzą i uczestniczenia w rozwoju wiedzy o zarządzaniu oświatą. Liderom polskiej edukacji organizatorzy chcą stworzyć możliwość obcowania z najwyższej klasy wiedzą o zarządzaniu w edukacji. Gośćmi w projekcie „Autorytety dla edukacji” będą znani specjaliści w tej dziedzinie m.in. z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych.

„Wiedza, jaka będzie prezentowana w cyklu Autorytety dla edukacji pokaże nauczycielom ich zawód z lepszej strony, a także zainspiruje do aktywności i rozwoju.” – mówi Witold Kołodziejczyk. 

Pierwsze spotkanie w październiku będzie prezentacją dwóch autorskich koncepcji związanych z doskonaleniem kompetencji kadry menedżerskiej oświaty i psychologii zarządzania. Na pierwsze seminarium zaproszeni zostali dr Jack Nasher, który będzie mówił na temat systemu demonstrowania kompetencji i Lindell Smith, który opowie o uczeniu się przez emocje

Jack Nasher (Dr. Lord Jack G.O. Nasher-Awakemian, J.D., M.A., M.Sc. (Oxon)) wykładowaca psychologii zarządzania, a szczególnie przywództwa i samorozwoju. Pracował dla takich firm jak: T-Mobile, Sanofi-Aventis, Siemens, Bosch, Bank Sarasin czy Ashurst Lawyers. Jack Nasher jest wybitnym mówcą, prowadzi prezentacje na najwyższym światowym poziomie, występował m.in. w telewizji niemieckiej PRO Sieben

Lindell Smith (BA, MDiv, MPP, MTh (Oxon)), jest doktorantem The European Graduate School w Saas Fee w Szwajcarii. Ukończył studia na Uniwersytecie w Oksfordzie z zakresu filologii, psychologii i teologii

Udział w seminarium jest odpłatny. Szczegóły na stronie Edukacji i Dialogu

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Jak książeczki uczą rozmawiać?
Mama opowiadała mi, że zacząłem mówić bardzo późno, ale jak już zacząłem - od razu pełnymi zdaniami,...
Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie