Moje pr@wa i oboWWWiązki

Narzędzia
Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

5 lutego 2013 r. po raz dziewiąty w Polsce obchodzony będzie Dzień Bezpiecznego Internetu. Z tej okazji Polskie Centrum Programu Safer Internet zaprasza młodzież oraz nauczycieli do udziału w konkursie „Moje pr@wa i oboWWWiązki”, nawiązującym do tematu przewodniego DBI 2013.photo: sxc.hu

Internet daje swoim użytkownikom niemal nieograniczone możliwości. Jest interaktywnym medium, które pozwala nie tylko na odbiór zamieszczonych tam treści, ale również na tworzenie i dzielenie się własnymi. Prawa i obowiązki są kluczowym obszarem bezpieczeństwa Internetu. Każdy internauta ma prawo wykorzystywać potencjał sieci do samorealizacji, zdobywania informacji, nauki czy zabawy - ponosi jednak odpowiedzialność za swoje działania w Internecie.

Jakie prawa i obowiązki ma współczesny cyfrowy obywatel? Czy nasze prawa i obowiązki online różnią się od tych, które istnieją w świecie rzeczywistym?

Konkurs dla młodzieży – należy nagrać film nawiązujący do tematyki praw i obowiązków online. Film, wykonany indywidualnie bądź grupowo, może mieć dowolną formę (fabuła, animacja, vlog, kolaż); dowolna jest też technika jego nagrania. Więcej informacji dla uczniów.

Konkurs dla nauczycieli – należy stworzyć scenariusz zajęć traktujący o prawach i obowiązkach młodych internautów. Więcej informacji dla nauczycieli.

Do wygrania tablety multimedialne, aparaty fotograficzne, telefony komórkowe, zestawy głośników komputerowych, odtwarzacze mp4 oraz cyfrowe ramki na zdjęcia.

Konkurs „Moje pr@wa i oboWWWiązki” potrwa do 25 stycznia 2013 r.

Edunews.pl oferuje cotygodniowy, bezpłatny (zawsze) serwis wiadomości ze świata edukacji. Zapisz się:
captcha 
I agree with the Regulamin

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie