Konkurs na najbardziej innowacyjną i kreatywną uczelnię w Polsce

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times
 
Wyniki konkursu na „Najbardziej innowacyjną i kreatywną uczelnię w Polsce”

uczelnie publiczne

1. Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa
2. Uniwersytet Ekonomiczny, Wrocław
3. Uniwersytet w Białymstoku

Wyróżnienie w kategorii „Technologie ułatwiające studiowanie i dostęp do wiedzy”
1. Uniwersytet Ekonomiczny, Poznań

Wyróżnienie w kategorii „Nowoczesne techniki w dydaktyce”
1. Uniwersytet Śląski, Katowice

Wyróżnienie w kategorii „Tworzenie perspektyw zawodowych” 
1. ex aequo Politechnika Gdańska oraz Politechnika Śląska w Gliwicach

uczelnie niepubliczne

1. Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego, Warszawa
2. Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, Rzeszów
3. Wyższa Szkoła Biznesu – National Louis University, Nowy Sącz

Wyróżnienie w kategorii „Technologie ułatwiające studiowanie i dostęp do wiedzy”
1. Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki

Wyróżnienie w kategorii „Nowoczesne techniki w dydaktyce”
1. Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych, Warszawa

Wyróżnienie w kategorii „Tworzenie perspektyw zawodowych” 
1. ex aequo Wyższa Szkoła Bankowa, Toruń oraz Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji, Lublin
 
konkurs na najbardziej innowacyjną i kreatywną uczelnię 
 
Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie ACI.
 
konkurs na najbardziej innowacyjną i kreatywną uczelnię
 
 
(Notka o autorze: Marcin Polak jest twórcą i redaktorem naczelnym Edunews.pl, zajmuje się edukacją i komunikacją społeczną, realizując projekty społeczne i komercyjne o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym) 
 
  

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Gdyby jeszcze Ministerstwo Edukacji chciało inwestować w takie rozwiązania, które z pewnością przyda...
Justyna napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
... i co to za określenie "świetliczanka" :( To jest nauczyciel z takimi samymi kwalifikacjami jak P...
Justyna napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Całkowicie się z Panią nie zgadzam, że nauczyciel WSPÓŁORGANIZUJĄCY nie przygotowuje się do zajęć! Ł...
Eleonora napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Poniosły emocje tego dyrektora i nie ma prawa wygadywać takich bzdur: (cyt) "trwają w niekoniecznie ...
Jan napisał/a komentarz do Kłopoty ze szkolnym ocenianiem
Bardzo się cieszę że udało mi się dojść do, co prawda wtórnego, odkrycia które, o czym nie wiedziałe...
Jan napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Zróżnicowanie pensum - gdybyż to było takie proste! Nauczyciele coraz częściej będą mieli uprawnieni...
Sylwia napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Autor, jako dyrektor szkoły, musi wiedzieć, że problemem częściej jest nie przekraczanie 40-godzinne...
Jarosław Pytlak napisał/a komentarz do Kłopoty ze szkolnym ocenianiem
@Jan - no proszę, potwierdził Pan słuszność tego, co robimy w klasach 4-6 SP w szkole STO na Bemowie...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie