
"Marzenie Adasia" - jak edukować na temat przeszczepów?

DEKADA INSPIRACJI (2013-2022)
INSPIRUJĄCE WYSTĄPIENIA NAUCZYCIELI
NA KONFERENCJACH Z CYKLU INSPIR@CJE
→ zobacz wszystkie na YouTube
Dzięki popularności mediów elektronicznych, gier komputerowych, Internetu, oraz urządzeń mobilnych rośnie również popularność edutainment – jest on coraz częściej wykorzystywany do przekazu wiedzy i umiejętności w najróżniejszych obszarach aktywności społecznej, zarówno w ramach edukacji nieformalnej, jak i poważnych szkoleń zawodowych.
Wykorzystaniu edutainment do przekazywania wiedzy i umiejętności oraz kształtowania postaw społecznych sprzyja rosnące znaczenie koncepcji edukacji przez całe życie jako fundamentalnej postawie życiowej. Coraz częściej pogłębianie wiedzy i zbieranie doświadczeń odbywa się poza murami szkoły - stąd rośnie znaczenie edukacji nieformalnej.
Kwestia motywacji do nauki jest dla każdego ucznia wielkim wyzwaniem. Jedną z recept na niechęć do przyswajania wiedzy mogą być gry wideo, oferujące całą gamę narzędzi motywujących do wytężonej pracy umysłowej. Wyniki, przechodzenie do następnych poziomów, nagrody za osiągnięcia - wszystko to sprawia, że proces poznawania wiedzy staje się przyjemniejszy.
Ostatnie komentarze