INNOV8 rozwinie umiejętności biznesowe

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

ict w edukacjiCoraz więcej uczelni wyższych wprowadza gry edukacyjne, jako ważne narzędzia uzupełniające programy studiów. Pomocne są zwłaszcza symulacje do sprawdzania „na sucho” zachowań studentów w środowisku zbliżonym do warunków rzeczywistych. Taką propozycją jest też przygotowana przez IBM gra INNOV8, która rozwija umiejętności biznesowe.

 

IBM uruchomiło grę komputerową INNOV8 przygotowaną specjalnie dla studentów i osób wchodzących na rynek pracy, aby pomóc im w jednoczesnym rozwijaniu umiejętności biznesowych i nauczyć korzystania z technologii informatycznych (IT). Dostęp do tej gry – określanej przez twórców, dla odróżnienia do gier rozrywkowych, jako „poważnej gry” edukacyjnej, uzyskało już dwa tysiące uczelni na całym świecie (11 tysięcy wydziałów), które mogą wykorzystać ją podczas zajęć.

 

Podobne „poważne gry” wprowadziło do programów nauczania już ponad 30 uczelni w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Niemczech. Dla przykładu w szkołach lotniczych początkujący piloci uczą się najpierw latać na skomplikowanych symulatorach lotu. Wiele korporacji i uczelni wyższych postrzega gry jako skuteczny sposób zdobywania wiedzy przez pokolenie, które wychowało i wychowuje się w erze gier komputerowych.

 

IBM jest pionierem w grach edukacyjnych umożliwiając edukację studentów przy użyciu medium, które dobrze znają i lubią z niego korzystać. INNOV8 jest trójwymiarową grą symulacyjną zaprojektowaną z myślą o wypełnieniu luki między zespołami informatycznymi a liderami biznesowymi w organizacji. Ten typ gier do złudzenia przypomina gry rozrywkowe, które jednak dobrze odzwierciedlają zdarzenia rzeczywiste, co z kolei niesie dużą praktyczną wartość edukacyjną.

 

Większość programów MBA działa w oparciu o zależności, którymi kierują się indywidualności i grupy w realnym świecie. INNOV8 idzie o krok dalej pozwalając studentom wejść w realny, dynamiczny świat biznesu. Gra jest oparta na zaawansowanych technologiach gier komercyjnych, pozwala graczom widzieć procesy biznesowe wpływające na wydajność organizacji, identyfikować wąskie gardła i odkryć scenariusz zdarzeń zanim dana technologia zostanie wdrożona w firmie.

 

INNOV8 została tak zaprojektowana, aby mogła stanowić jednogodzinne zajęcia uzupełniające kursy zarządzania procesami biznesowymi, strategii korporacyjnej, operacji i zarządzania IT. Pomysł na opracowanie takiej gry wywodzi się ze sponsorowanego przez IBM dorocznego konkursu dla studentów ostatnich lat Uniwersytetów Duke i Północnej Karoliny, którzy wskazywali na potrzebę opracowania takiego narzędzia wspomagającego edukację biznesową.

 

Przy rosnącej liczbie zawodów, w których wymagana jest zarówno wiedza biznesowa jak i znajomość nowych technologii, INNOV8 staje się efektywnym narzędziem do rozwijania umiejętności niezbędnych na współczesnym rynku pracy.

 

ict w edukacji

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie