Nowe multimedialne scenariusze lekcji od Kulczyk Foundation

fot. Kulczyk Foundation

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ruszają właśnie zapisy dla nauczycieli na bezpłatne multimedialne scenariusze lekcji „Wiem. Czuję… Pomagam!”. Już od teraz każdy nauczyciel może otrzymać od Kulczyk Foundation zeszyt wraz z płytą zawierający scenariusze lekcji przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat. Zawarte w nim inspiracje do zajęć powstały na podstawie wydanego w tym roku przez Kulczyk Foundation audiobooka „Mądre bajki z całego świata”.

Scenariusze można bezpłatnie zamawiać na stronie wiemczujepomagam.pl.

Zeszyt zawiera 16 scenariuszy zajęć opracowanych przez ekspertów Kulczyk Foundation. Każdy ze scenariuszy promuje określone wartości i postawy, np. szacunek, troskę o innych, dzielenie się, odwagę, przyjaźń, współpracę. Punktem wyjścia dla scenariuszy są bajki. Akcje bajek dzieją się w Beninie, Brazylii, Grecji, Panamie, Grecji, Kolumbii, Malawi, Nepalu, Tajlandii, Tanzanii, Timorze Wschodnim, Wietnamie, na Ukrainie a także w Polsce. We wszystkich tych miejscach Kulczyk Foundation prowadziła i nadal prowadzi akcje pomocowe. Przepiękne bajki czytają na płycie: Ewa Konstancja Bułhak, Małgorzata Domagalik, Paweł Domagała, Edyta Jungowska, Jacek Kawalec, Dominika Kluźniak, Krzysztof Kowalewski, Magdalena Lamparska, Paweł Małaszyński, Wojciech Mecwaldowski, Łukasz Nowicki, Dominika Ostałowska, Magdalena Różczka oraz Wiktor Zborowski.

– Chcemy, aby te scenariusze mogły pomóc w rozmowie o wartościach budujących empatyczne postawy wśród dzieci. Zapraszam na stronę wiemczujepomagam.pl, gdzie znajdują się stworzone dla Państwa przez Kulczyk Foundation materiały edukacyjne. Bardzo serdecznie je polecam – zachęca Marta Schmude-Olczak, Dyrektor Kulczyk Foundation.

Inspiracje do zajęć z dziećmi „Wiem. Czuję… Pomagam!” stworzone na podstawie audiobooka „Mądre bajki z całego świata” objęte zostały przez Rzecznika Praw Dziecka honorowym patronatem.

 

 

(Źródło: Kulczyk Foundation)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie