Nowe multimedialne scenariusze lekcji od Kulczyk Foundation

fot. Kulczyk Foundation

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ruszają właśnie zapisy dla nauczycieli na bezpłatne multimedialne scenariusze lekcji „Wiem. Czuję… Pomagam!”. Już od teraz każdy nauczyciel może otrzymać od Kulczyk Foundation zeszyt wraz z płytą zawierający scenariusze lekcji przeznaczone dla dzieci w wieku 6-9 lat. Zawarte w nim inspiracje do zajęć powstały na podstawie wydanego w tym roku przez Kulczyk Foundation audiobooka „Mądre bajki z całego świata”.

Scenariusze można bezpłatnie zamawiać na stronie wiemczujepomagam.pl.

Zeszyt zawiera 16 scenariuszy zajęć opracowanych przez ekspertów Kulczyk Foundation. Każdy ze scenariuszy promuje określone wartości i postawy, np. szacunek, troskę o innych, dzielenie się, odwagę, przyjaźń, współpracę. Punktem wyjścia dla scenariuszy są bajki. Akcje bajek dzieją się w Beninie, Brazylii, Grecji, Panamie, Grecji, Kolumbii, Malawi, Nepalu, Tajlandii, Tanzanii, Timorze Wschodnim, Wietnamie, na Ukrainie a także w Polsce. We wszystkich tych miejscach Kulczyk Foundation prowadziła i nadal prowadzi akcje pomocowe. Przepiękne bajki czytają na płycie: Ewa Konstancja Bułhak, Małgorzata Domagalik, Paweł Domagała, Edyta Jungowska, Jacek Kawalec, Dominika Kluźniak, Krzysztof Kowalewski, Magdalena Lamparska, Paweł Małaszyński, Wojciech Mecwaldowski, Łukasz Nowicki, Dominika Ostałowska, Magdalena Różczka oraz Wiktor Zborowski.

– Chcemy, aby te scenariusze mogły pomóc w rozmowie o wartościach budujących empatyczne postawy wśród dzieci. Zapraszam na stronę wiemczujepomagam.pl, gdzie znajdują się stworzone dla Państwa przez Kulczyk Foundation materiały edukacyjne. Bardzo serdecznie je polecam – zachęca Marta Schmude-Olczak, Dyrektor Kulczyk Foundation.

Inspiracje do zajęć z dziećmi „Wiem. Czuję… Pomagam!” stworzone na podstawie audiobooka „Mądre bajki z całego świata” objęte zostały przez Rzecznika Praw Dziecka honorowym patronatem.

 

 

(Źródło: Kulczyk Foundation)

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Piotr napisał/a komentarz do Pytanie o sens matury
Maturę wprowadził Bismarck w XIX w. Jak to ma się do XXI w. ? Nijak? Dlaczego istnieje? Dokładnie z ...
Gość napisał/a komentarz do Nowa matura się nie sprawdziła
Nie wiem, na jakiej podstawie ma taką fundamentalną pewność? Problemów jest o wiele więcej. Jest na ...
Jan napisał/a komentarz do Piąte koło u wozu
W obronie pani stojącej na czele i kierującej MEN: proszę zauważyć w jej próbie wprowadzania tego pr...
Ppp napisał/a komentarz do Piąte koło u wozu
Trochę na biologii, trochę na WF, trochę na godzinach wychowawczych - najważniejsze rzeczy dałoby si...
Jan napisał/a komentarz do Nowa matura się nie sprawdziła
Do: Gość: No i o czym to świadczy? Bo na pewno nie o wadach arkuszy egzaminacyjnych, ani nie o tym ż...
Gość napisał/a komentarz do Nowa matura się nie sprawdziła
W roku 2025 na ogólną liczbę maturzystów (ok. 190 tysięcy) abiturienci złożyli ponad 38 tysięcy wn...
Jan napisał/a komentarz do Nowa matura się nie sprawdziła
Jeśli uczelnie miałyby przeprowadzać swoje odrębne egzaminy wstępne, to chyba jest to bardzo dobry p...
Anna napisał/a komentarz do Chatbot AI nie jest przyjacielem dziecka!
niezrozumiała rekomendacja: "dzieci poniżej 18 roku życia nie powinny w ogóle móc wchodzić w interak...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie