Nakręć się – po raz szósty

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Jesteś uczniem gimnazjum lub szkoły ponadgimnazjalnej? Do 15 stycznia możesz jeszcze przesłać swoją pracę na szóstą edycję konkursu „Nakręć się”, organizowanego w ramach Filmoteki Szkolnej. Prace powinny mieć charakter osobistych wypowiedzi – recenzji i etiud filmowych inspirowanych filmami z pakietu Filmoteki Szkolnej.fot. CEO

Recenzje

Zadaniem uczestników jest przygotowanie krótkiej, maksymalnie jednostronnicowej (ok. 2500 znaków bez spacji) recenzji wybranego filmu z pakietu Filmoteki Szkolnej. Powinna ona ukazywać problemy poruszane w filmach z perspektywy nastoletniego człowieka. Liczyć się będzie oryginalność, pomysłowość, ciekawy punkt widzenia i dobry styl.

Termin nadsyłania prac mija 15 stycznia 2015. Aby zgłosić swój udział w konkursie należy wypełnić zgłoszenie.

Laureatom zostaną przyznane: Nagroda Internautów i Nagroda Filmoteki Szkolnej. Akcja! Będą to pakiety filmów kanonu filmów polskich, książki, dyplomy. Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na stronie CEO oraz oficjalnej stronie programu www.filmotekaszkolna.pl

Etiudy filmowe

Zadaniem uczestników jest przygotowanie krótkiej, max. 5-minutowej etiudy filmowej inspirowanej treścią bądź formą filmów z pakietu Filmoteka Szkolna. W pracy można wykorzystać różne gatunki i środki filmowe np.: dokument, reportaż, fabułę, animację.

Termin nadsyłania prac mija 15 stycznia 2015. Aby zgłosić swój udział w konkursie należy wypełnić zgłoszenie.

Laureatom zostaną przyznane dwie nagrody (programy do montażu, książki, dyplomy): Nagroda Internautów i Nagroda Filmoteki Szkolnej. Akcja!

Centrum Edukacji Obywatelskiej ufundowało specjalne wyróżnienie dla filmu, który będzie poruszał tematy o znaczeniu społecznym.
Najlepsze filmy będą miały swoją premierę kinową w czasie Festiwalu Filmoteki Szkolnej.

Pracę konkursową należy przesłać:

  • na płycie DVD w formacie AVI, MPEG, WMV na adres Centrum Edukacji Obywatelskiej z dopiskiem „Konkurs filmowy”,
  • filmy należy zamieścić w internecie, np. na jednym z darmowych portali filmowych YOUTUBE.

Każda praca zgłoszona do konkursu musi być następująco opisana:

  • tytuł pracy
  • imię i nazwisko autora/ów
  • link, pod którym dostępny jest film,
  • adres korespondencyjny autora/ów (ulica i nr, kod i miejscowość)
  • nazwa i adres szkoły
  • telefon kontaktowy,
  • e-mail autora.

Do każdej przesłanej pracy uczestnicy muszą dołączyć podpisane oświadczenie dotyczące praw autorskich.

Wszystkim uczestnikom oraz nauczycielom polecane są materiały dodatkowe, w których można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie konkursów, praktyczne porady, interesujące artykuły i publikacje.

(Źródło: CEO)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Napiszcie mi to pięknie!
Pisanie na klawiaturze mniej męczy ręce, oraz ułatwia pisanie dłuższych tekstów. Umożliwia tez lep...
Tomasz napisał/a komentarz do Pewna wizja edukacji w przyszłości
W dobie cyfryzacji, gdzie szkoły inwestują w najnowszy sprzęt, problemem pozostaje niedoinwestowanie...
Tomasz napisał/a komentarz do Cztery scenariusze rozwoju szkolnictwa (OECD)
W erze, gdy uczniowie mają zgłębiać tajniki sztucznej inteligencji w nowoczesnych, „darmowych” labor...
Jak uratować matematykę? Ograniczmy matematykę!W dobie nowoczesnej edukacji czas na rewolucyjne pode...
Magda napisał/a komentarz do STEAM w praktyce w szkole ponadpodstawowej
Takie metody to się stosowało na zajęciach ZPT i cały czas stosuje się przy nauce zawodu.
Nauczyciel napisał/a komentarz do „Sieciaki” i niebezpieczne kontakty online
Popieram takie inicjatywy. Trzeba edukować rodziców i dzieci, ale coraz ciężej uciec z sieci...
Jest koniec roku i chętnie dajemy się ponieść iluzji że od nowego roku szkolnego wszystko będzie lep...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie