Nakręć się – po raz szósty

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Jesteś uczniem gimnazjum lub szkoły ponadgimnazjalnej? Do 15 stycznia możesz jeszcze przesłać swoją pracę na szóstą edycję konkursu „Nakręć się”, organizowanego w ramach Filmoteki Szkolnej. Prace powinny mieć charakter osobistych wypowiedzi – recenzji i etiud filmowych inspirowanych filmami z pakietu Filmoteki Szkolnej.fot. CEO

Recenzje

Zadaniem uczestników jest przygotowanie krótkiej, maksymalnie jednostronnicowej (ok. 2500 znaków bez spacji) recenzji wybranego filmu z pakietu Filmoteki Szkolnej. Powinna ona ukazywać problemy poruszane w filmach z perspektywy nastoletniego człowieka. Liczyć się będzie oryginalność, pomysłowość, ciekawy punkt widzenia i dobry styl.

Termin nadsyłania prac mija 15 stycznia 2015. Aby zgłosić swój udział w konkursie należy wypełnić zgłoszenie.

Laureatom zostaną przyznane: Nagroda Internautów i Nagroda Filmoteki Szkolnej. Akcja! Będą to pakiety filmów kanonu filmów polskich, książki, dyplomy. Nagrodzone i wyróżnione prace zostaną opublikowane na stronie CEO oraz oficjalnej stronie programu www.filmotekaszkolna.pl

Etiudy filmowe

Zadaniem uczestników jest przygotowanie krótkiej, max. 5-minutowej etiudy filmowej inspirowanej treścią bądź formą filmów z pakietu Filmoteka Szkolna. W pracy można wykorzystać różne gatunki i środki filmowe np.: dokument, reportaż, fabułę, animację.

Termin nadsyłania prac mija 15 stycznia 2015. Aby zgłosić swój udział w konkursie należy wypełnić zgłoszenie.

Laureatom zostaną przyznane dwie nagrody (programy do montażu, książki, dyplomy): Nagroda Internautów i Nagroda Filmoteki Szkolnej. Akcja!

Centrum Edukacji Obywatelskiej ufundowało specjalne wyróżnienie dla filmu, który będzie poruszał tematy o znaczeniu społecznym.
Najlepsze filmy będą miały swoją premierę kinową w czasie Festiwalu Filmoteki Szkolnej.

Pracę konkursową należy przesłać:

  • na płycie DVD w formacie AVI, MPEG, WMV na adres Centrum Edukacji Obywatelskiej z dopiskiem „Konkurs filmowy”,
  • filmy należy zamieścić w internecie, np. na jednym z darmowych portali filmowych YOUTUBE.

Każda praca zgłoszona do konkursu musi być następująco opisana:

  • tytuł pracy
  • imię i nazwisko autora/ów
  • link, pod którym dostępny jest film,
  • adres korespondencyjny autora/ów (ulica i nr, kod i miejscowość)
  • nazwa i adres szkoły
  • telefon kontaktowy,
  • e-mail autora.

Do każdej przesłanej pracy uczestnicy muszą dołączyć podpisane oświadczenie dotyczące praw autorskich.

Wszystkim uczestnikom oraz nauczycielom polecane są materiały dodatkowe, w których można znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie konkursów, praktyczne porady, interesujące artykuły i publikacje.

(Źródło: CEO)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie