Mieszkańcy spod Jedenastki

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

We wrześniu ruszył interaktywny portal edukacyjny Muzeum Józefa Piłsudskiego adresowany do dzieci w wieku 6-9 lat, ich opiekunów i pedagogów o nazwie „Mieszkańcy spod Jedenastki”. To wyjątkowe miejsce łączy doskonałą zabawę z promowaniem wiedzy o niepodległości, współczesnym patriotyzmie i postawach obywatelskich oraz rozwijaniem kompetencji w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych.(C) Muzeum Józefa Piłsudskiego

Portal ma być przykładem świadomie i nowocześnie kształtowanej ścieżki edukacji patriotycznej dla najmłodszych. Projekt został zainicjowany przez doświadczony zespół edukatorów Muzeum Józefa Piłsudskiego. Oparte na filmie animowanym zabawy edukacyjne z udziałem bohaterów: Tadzika, Aniceta i Elzy oraz narratora – w rolę którego wcielił się wybitny aktor Adam Ferency, to doskonała alternatywa dla tradycyjnych lekcji prowadzonych z okazji Narodowego Święta Niepodległości.

W ramach promocji portalu Muzeum Józefa Piłsudskiego planuje przeprowadzenie serii konferencji edukacyjnych dla nauczycieli w różnych powiatach Polski, poświęconych nowoczesnym formom edukacji wraz z lekcją pokazową „O niepodległości dla najmłodszych” na przykładzie portalu „Mieszkańcy spod Jedenastki”.

Zapraszamy również do ogólnopolskiego KONKURS DLA KLAS I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH na najciekawszą gazetkę szkolną z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Szczegóły i regulamin konkursu są dostępne na stronach www.mieszkancyspod11.pl  oraz www.muzeumpilsudski.pl

Program „Mieszkańcy spod Jedenastki“ został objęty patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej.

(Źródło: Muzeum Józefa Piłsudskiego)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Jak książeczki uczą rozmawiać?
Mama opowiadała mi, że zacząłem mówić bardzo późno, ale jak już zacząłem - od razu pełnymi zdaniami,...
Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie