Nie rób filmów do szuflady...

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Kamerą nie tylko rejestrujemy codzienność, za jej pomocą możemy opowiadać historie, zwrócić uwagę innych na ważne dla nas sprawy. Wiele filmów powstaje pod wpływem chwili, zgrywamy je na nasze urządzenia, a potem o nich zapominamy. Odkrywamy je po pewnym czasie czyszcząc dyski...CC-BY Centrum Edukacji Obywatelskiej

Centrum Edukacji Obywatelskiej postanowiło coś zrobić z tymi filmami, które trafiły do cyfrowej „szuflady“. Może okaże się, że wśród nich są perełki filmowe? Warto przejrzeć pamięci swoich urządzeń i komputerów, aby odkryć, czy o jakimś filmie nie warto sobie przypomnieć. Może niekoniecznie są to tylko nieudane próbki?

Jeszcze do 30 stycznia 2014 roku można wziąć udział w konkursie filmowym Filmoteki Szkolnej, w którym organizatorzy programu czekają na osobiste wypowiedzi młodzieży.

Kategorie: recenzja, videorecenzja i etiuda filmowa inspirowana filmami z pakietu Filmoteki Szkolnej. Nawiązania mogą być bardzo różne, może tu chodzić o inspirację tematem, klimatem, osobą reżysera, a nawet specyficzną formą. Organizatorzy konkursu zachęcają do niczym nieograniczonych twórczych działań.

Więcej informacji: http://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/nie-rob-filmow-do-szuflady-wyslij-je-na-konkurs

Konkurs współorganizowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.

(Źródło: CEO)

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie