Zasiądź w filmowym jury!

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Wszyscy, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji konkursu na etiudę filmową organizowanym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej w ramach programu Filmoteka Szkolna Akcja! udowodnii, że młodzi ludzie potrafią z pasją opowiadać o ważnych dla nich sprawach. Teraz pora na werdykt internautów. Poczujcie się jak prawdziwi znawcy kina i krytycy filmowi. Obejrzyjcie, przeczytajcie, wybierzcie swoje typy i głosujcie. Do kogo powędruje nagroda specjalna? Głosowanie trwa do 29.03 do godz 23:00.sxc.hu

Na Konkurs Filmoteki szkolnej Akcja ! napłynęły dokumenty, animacje i filmy fabularne - ale nie tylko formy były różnorodne, tegoroczne prace,  to również bogactwo podejmowanych tematów. Tak jak młodzi reżyserzy, tak i początkujący krytycy dali z siebie wszystko. Napisać recenzję filmu, tak by pokazać własny styl i pomysł na tekst nie jest łatwo, nie zniechęciło to jednak prawdziwych kinomaniaków.

Z 60 nadesłanych filmów jury w składzie: Kinga Gałuszka- Polski Instytut Sztuki Filmowej, Grzegorz Emmanuel - aktor i mentor Filmotekowych kursów, Kamila Tomkiel - Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej, Jakub Piątek - reżyser filmowy, koordynator programu Videonotacje i  Anna Mirska-Czerwińska - koordynatorka programu Filmoteka Szkolna Akcja!, wybrało 10 najlepszych. Na konkurs napłynęło również 80 recenzji. 10 najlepszych wyłoniło jury I stopnia składające się z koordynatorów programów kulturalnych CEO. Zwycięzcę, wybierze jury II stopnia w składzie: Błażej Hrapkowicz - laureat III nagrody w Konkursie im. Krzysztofa Mętraka. Publikuje regularnie w "Kinie" i "Stopklatce", oraz Tomasz Piętowski - dziennikarz filmowy i recenzent, który publikuje w "Stopklatce".

30 marca przyznana zostanie nagroda jury, a także specjalna nagroda CEO, wtedy też poznamy zwycięzcę internetowych głosowań. Czekamy z niecierpliwością!

Obejrzeć filmy, przeczytać recenzję i zagłosować można na stronie: https://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/oddaj-swoj-glos

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Jak książeczki uczą rozmawiać?
Mama opowiadała mi, że zacząłem mówić bardzo późno, ale jak już zacząłem - od razu pełnymi zdaniami,...
Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie