Zasiądź w filmowym jury!

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Wszyscy, którzy wzięli udział w tegorocznej edycji konkursu na etiudę filmową organizowanym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej w ramach programu Filmoteka Szkolna Akcja! udowodnii, że młodzi ludzie potrafią z pasją opowiadać o ważnych dla nich sprawach. Teraz pora na werdykt internautów. Poczujcie się jak prawdziwi znawcy kina i krytycy filmowi. Obejrzyjcie, przeczytajcie, wybierzcie swoje typy i głosujcie. Do kogo powędruje nagroda specjalna? Głosowanie trwa do 29.03 do godz 23:00.sxc.hu

Na Konkurs Filmoteki szkolnej Akcja ! napłynęły dokumenty, animacje i filmy fabularne - ale nie tylko formy były różnorodne, tegoroczne prace,  to również bogactwo podejmowanych tematów. Tak jak młodzi reżyserzy, tak i początkujący krytycy dali z siebie wszystko. Napisać recenzję filmu, tak by pokazać własny styl i pomysł na tekst nie jest łatwo, nie zniechęciło to jednak prawdziwych kinomaniaków.

Z 60 nadesłanych filmów jury w składzie: Kinga Gałuszka- Polski Instytut Sztuki Filmowej, Grzegorz Emmanuel - aktor i mentor Filmotekowych kursów, Kamila Tomkiel - Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej, Jakub Piątek - reżyser filmowy, koordynator programu Videonotacje i  Anna Mirska-Czerwińska - koordynatorka programu Filmoteka Szkolna Akcja!, wybrało 10 najlepszych. Na konkurs napłynęło również 80 recenzji. 10 najlepszych wyłoniło jury I stopnia składające się z koordynatorów programów kulturalnych CEO. Zwycięzcę, wybierze jury II stopnia w składzie: Błażej Hrapkowicz - laureat III nagrody w Konkursie im. Krzysztofa Mętraka. Publikuje regularnie w "Kinie" i "Stopklatce", oraz Tomasz Piętowski - dziennikarz filmowy i recenzent, który publikuje w "Stopklatce".

30 marca przyznana zostanie nagroda jury, a także specjalna nagroda CEO, wtedy też poznamy zwycięzcę internetowych głosowań. Czekamy z niecierpliwością!

Obejrzeć filmy, przeczytać recenzję i zagłosować można na stronie: https://www.ceo.org.pl/pl/filmotekaszkolna/news/oddaj-swoj-glos

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Bardzo ciekawe podejście. Ja jednak myślę, że zamiast grzebać przy liście lektur, należy zmienić spo...
Ppp napisał/a komentarz do Sześć cech skutecznej pochwały
W normalnych sytuacjach "praca nad sobą" może dać tylko określony procent poprawy tego, co ktoś ma j...
Gość napisał/a komentarz do Pytanie o sens matury
Panie Piotrze:Twórcą egzaminu maturalnego był Ślązak urodzony 4 stycznia 1731 r. w Schwarzwaldau (ob...
Zadania domowe to jest tak newralgiczny i delikatny temat, że żaden minister edukacji go nie ruszy, ...
Piotr napisał/a komentarz do Pytanie o sens matury
Maturę wprowadził Bismarck w XIX w. Jak to ma się do XXI w. ? Nijak? Dlaczego istnieje? Dokładnie z ...
Gość napisał/a komentarz do Nowa matura się nie sprawdziła
Nie wiem, na jakiej podstawie ma taką fundamentalną pewność? Problemów jest o wiele więcej. Jest na ...
Jan napisał/a komentarz do Piąte koło u wozu
W obronie pani stojącej na czele i kierującej MEN: proszę zauważyć w jej próbie wprowadzania tego pr...
Ppp napisał/a komentarz do Piąte koło u wozu
Trochę na biologii, trochę na WF, trochę na godzinach wychowawczych - najważniejsze rzeczy dałoby si...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie