Inspir@cje 2013 - Konferencja

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

edunews logo

 

KONFERENCJA Z OKAZJI 5 LAT PORTALU EDUNEWS.PL

INSPIR@CJE 2013 – JAK UCZYNIĆ POLSKĄ SZKOŁĘ JESZCZE LEPSZĄ?

Warszawa, 21-22 czerwca 2013 roku


Konferencja pokazała prawdziwych bohaterów polskiej szkoły i warsztat ich pracy. Skupiła uwagę na konkretnych osobach, które często na własną rękę (i z własnych środków!) oraz wbrew różnym przeciwnościom rzeczywiście i namacalnie rozwijają polską szkołę wprowadzając do niej nowoczesne metody pracy, technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) i gry edukacyjne, czasem zamieniają się z uczniami rolami w klasie, a przy tym twardo stąpają po ziemi, nie tracą dobrego humoru, dystansu i... głowy.

Krótko mówiąc była to konferencja, jakiej od dawna nie było w środowisku edukacyjnym. W pierwszy dzień lata 2013 roku zebraliśmy w jednym miejscu w Warszawie najlepszych praktyków wyszukanych w całej Polsce. Łącznie wszystkich uczestników konferencji było około 350 osób. Przyjechali z tak odległych miejsc jak Bogatynia, Szczecin, Sanok czy Suwałki, z wszystkich krańców Polski.

Próbowaliśmy pokazać, że prawdziwa cyfrowa szkoła powstaje w Polsce przede wszystkim dzięki codziennej pracy i osobistym poszukiwaniom pasjonatów, osób, którym się w szkole po prostu zwyczajnie chce coś zmieniać i modernizować. Potwierdziliśmy, że w edukacji najwięcej daje wzajemne komunikowanie się, inspirowanie i wspieranie.

 

Więcej informacji tutaj:

PROGRAM KONFERENCJI

WYSTĄPIENIA (W TRAKCIE DODAWANIA)

ZDJĘCIA Z KONFERENCJI

WARUNKI UCZESTNICTWA


ORGANIZATORZY:

  


WSPÓŁPRACA:


 

PATRONAT MEDIALNY:

{jacomment off}

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Jak książeczki uczą rozmawiać?
Mama opowiadała mi, że zacząłem mówić bardzo późno, ale jak już zacząłem - od razu pełnymi zdaniami,...
Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie