Inspiracje 2017

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

INSPIR@CJE to jedna z form debaty edukacyjnej, którą od wielu lat prowadzi redakcja portalu Edunews.pl wspólnie z Think Global i Fundacją Think! oraz Superbelframi RP. Wspólnie zastanawiamy się, co warto w szkole zmieniać oddolnie. Uważamy, że polska edukacja może być skutecznie poprawiana i modernizowana dzięki oddolnym inicjatywom, które rodzą się w szkole lub tuż obok szkoły, a które są realizowane przez nauczycieli i inne osoby mające bliski, codzienny związek z edukacją.

Uważamy, że polska szkoła może być coraz lepsza tylko dzięki nauczycielom, a nie odgórnym nakazom i wytycznym, narzuconym wbrew środowiskom szkolnym rozwiązaniom i reformom. W polskich szkołach pracuje wielu wspaniałych nauczycieli, którzy osiągają sukcesy pedagogiczne nie tylko w swojej klasie, ale także w kraju i na arenie międzynarodowej. Dowodem na to są m.in. projekty współpracy krajowej i międzynarodowej prowadzone w ramach programu eTwinning, Erasmus+ czy nominacja Jolanty Okuniewskiej czy Mariusza Zyngiera do nagrody Global Teacher Prize. Na konferencji chcemy pokazywać takie osoby i ich projekty, promować dobre praktyki, które mogą poprawiać jakość kształcenia w szkołach. ZAPRASZAMY NA INSPIR@CJE 2017:

 

REKRUTACJA NA INSPIR@CJE 2017 ZOSTAŁA ZAKOŃCZONA - BRAK MIEJSC - 16.05.2017

Osoby, które zarejestrowały się na konferencję, lecz nie dokonały przelewu opłaty konferencyjnej, znajdują się na liście rezerwowej. Osoby i instytucje, które otrzymały faktury do opłacenia - prosimy o dokonanie wpłaty (uczestnicy są uwzględnieni na liście). Prosimy o niewpłacanie opłaty konferencyjnej - ze względu na brak miejsc będziemy zwracać te środki.

 

PROGRAM KONFERENCJI 


WARUNKI UCZESTNICTWA

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

INFORMACJA O HOTELACH

MAPA DLA UCZESTNIKÓW

 

<<POWRÓT DO WYDARZENIA>>

 

 

 

 

 {jacomment off}

 

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...
Jak się zadaje pytanie całej klasie to nie odpowiadają nieśmiali. Te rady są ok tylko dla tych, któr...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie