„Pomagaj z klasą” – konkurs Edukacji Globalnej – Efekt Domina

fot. Kulczyk Foundation

Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

To ostatnie dni, żeby powalczyć o cenne nagrody! 6 czerwca – tego dnia zakończy się wielki konkurs organizowany przez Kulczyk Foundation dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów. Nagradzane będą najciekawsze i najbardziej wartościowe pomysły na pomaganie innym. Wystarczy tylko naprawdę komuś pomóc i nakręcić o tym film. Jest jeszcze szansa. Zapraszamy na stronę www.konkursefektdomina.pl.

"Zwycięzcy dostaną iPady a ich szkoła drukarkę, ale w tym wszystkim najbardziej liczy się fakt, że ktoś otrzymał Waszą pomoc. W naszych scenariuszach „Edukacji Globalnej”, które przesłaliśmy do każdej szkoły podstawowej i gimnazjum w Polsce proponujemy mądrą rozmowę z dziećmi o tym, że ludzie pozornie obcy są często bardziej nam bliscy niż się wydaje. I warto przejmować się ich problemami. Zachęcamy do działania na rzecz innych i temu służy nasz konkurs. Namawiam młodych ludzi: pokażcie, że jesteście wspaniali! Bo jesteście!" – podkreśla Dominika Kulczyk, prezes Kulczyk Foundation.

O jaką pomoc chodzi? Np. koledze w nauce, zwierzętom w schronisku, pomoc sąsiedzką… Każdą, która coś realnie zmienia. Chętni do udziału w konkursie powinni zgłosić się do swojego nauczyciela i przestawić pomysł na pomaganie. Prace konkursowe przygotowane z jego pomocą trzeba przesłać do 6 czerwca do Kulczyk Foundation poprzez stronę www.konkursefektdomina.pl (zakładka „ZGŁOŚ PRACĘ”). Pełna informacja o nagrodach czeka w zakładce „NAGRODY”! Zwycięzców wybierze jury oraz internetowe głosowanie. Wyniki zostaną uroczyście ogłoszone!

Pamiętajcie – duże zmiany zawsze zaczynają się od własnego podwórka!

 

Treść artykułu została przygotowana przez Kulczyk Foundation.

 

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Ppp napisał/a komentarz do Jak książeczki uczą rozmawiać?
Mama opowiadała mi, że zacząłem mówić bardzo późno, ale jak już zacząłem - od razu pełnymi zdaniami,...
Przerażająca wizja. Z jednej strony trzeba gonić za technologią która rozwija świat, z drugiej stron...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykład w czasach postpiśmienności, czyli szukanie drogi we mgle
Tak, najważniejszy jest tok rozumowania, opowieść o wiedzy i dochodzeniu do wniosków, odkryć. To się...
Wykładam matematykę i staram się postępować na przekór pewnego określenia czym jest wykład: to trans...
Stanisław Czachorowski napisał/a komentarz do Wykłady w stylu programów popularnonaukowych?
Zawsze najważniejszym jest mieć coś do powiedzenia. Interesującego, ważnego, wartościowego. Dobrze j...
Jak widzę, odniósł się Pan do mojego komentarza, więc odpowiem.Programy B. Wołoszańskiego były różne...
Pani Anno, to co zamierzam napisać dotyczy zarówno psychologów szkolnych jak i pedagogów. I jedni i...
Drodzy Państwo, czy głupotę można nazywać po imieniu? Czy głupota ministra jest głupotą szkodliwą? C...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie