W ostatnie dni wakacji wraz z grupą nauczycielek z grupy Superbelfrzy RP wzięłam udział w szkoleniu Jak skutecznie i ciekawie uczyć matematyki? w Poznaniu. Szkolenie odbyło się w ramach Projektu Piktografia, którego celem jest rozwijanie umiejętności posługiwania się językiem symbolicznym w edukacji z zakresu nauk matematycznych z zastosowaniem piktogramów Asylco. Szkolenie prowadzili: dr Mirosław Dąbrowski, dr hab. Małgorzata Żytko oraz Anna Pregler.fot. Beata Skrzypiec

Chcesz zrealizować projekt, który da młodym ludziom szansę na „świeże spojrzenie” na ich najbliższą okolicę? Zastanawiasz się, jak umożliwić swoim uczniom podjęcie konkretnych działań we własnej miejscowości? A może zależy Ci na wyposażeniu ich w wiedzę i umiejętności przydatne w dalszym życiu? Jeśli tak, program Młody Obywatel jest właśnie dla Ciebie!fot. CEO

Większość nauczycieli nie jest świadoma istnienia w internecie narzędzi, które można w każdej chwili wykorzystać, aby nauka dla naszych uczniów była ciekawsza, bardziej angażująca i atrakcyjna. Gdy trafią na innych nauczycieli, którzy potrafią im opowiedzieć, jak praktycznie korzystają z TIK na swoich lekcjach, widać, jak wielkie są ciągle potrzeby w zakresie szkoleń ze skutecznego wykorzystania technologii w szkole. I to mimo już wielu zrealizowanych programów szkoleniowych.© Edunews.pl

Po raz pierwszy polscy nauczyciele, pracownicy naukowi oraz studenci mają możliwość uczestniczenia w Sanoma Learning Lab - międzynarodowym programie i tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które mogą wpłynąć na skuteczność nauczania. To unikalna szansa, aby rozwinąć swoje umiejętności i zdobyć wiedzę, która pozwoli zamienić pomysły w praktyczne rozwiązania i wdrożyć je w życie.fot. Fotolia.com

Czy studiując czujesz niedosyt wiedzy i nie masz gdzie zdobyć doświadczenia? Myślisz o poszerzeniu swoich horyzontów i rozwijaniu skrzydeł? Czy chcesz poczuć jak to jest, być dla kogoś naprawdę ważnym? Stowarzyszenie Wiosna poszukuje tutorów dla swoich podopiecznych.© Stowarzyszenie Wiosna

11 lipca 1944 r. żołnierze Batalionu „Parasol”, elitarnego oddziału Kedywu Armii Krajowej przeprowadzili na ulicach Krakowa jedną z najbardziej śmiałych akcji zbrojnych przeciwko nazistowskiemu, niemieckiemu okupantowi. Jej celem był gen. Wilhelm Koppe, Wyższy Dowódca SS i Policji w Generalnym Gubernatorstwie, jeden z głównych organizatorów terroru wobec ludności polskiej. W 70. rocznicę tego wydarzenia zapraszamy w Krakowie na edukacyjną grę miejską.fot. http://sladamikrakowskiegokedywu.blogspot.com/

Co może łączyć zajęcia praktyczne w gimnazjum z popularną aplikacją na urządzenia mobilne Class Dojo (słynącą z kolorowych stworków, które wybierają i z którymi zaprzyjaźniają się uczniowie) oraz edukacją wczesnoszkolną. Pozornie niewiele. Albo wręcz potwornie dużo.fot. superbelfrzy.edu.pl

Więcej artykułów…

Jesteśmy na facebooku

fb

Ostatnie komentarze

Jan napisał/a komentarz do Raportem w płot
Zawsze myślałem że nauczanie języków obcych w całej Europie opiera się na ESOKJ, czyli Europejskim S...
Niestety system edukacji w Polsce musi się zmienić żeby można mówić o jakimkolwiek budowaniu marki.....
Sytuacja wyrwie się spod kontroli w nauczycielstwie. Pielęgniarki i pielęgniarze, opiekunowie choryc...
Powstaje pytanie na jakich materiałach uczy się AI - bo jeśli na podręczniku to oznacza że nauczycie...
A potem oburzenie harnasiów i halyn jak ktoś stwierdza że Polacy to debile. Wiecie że za granicą nie...
Anna napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Pani Sylwia ma marne pojęcie o pracy nauczycieli w świetlicy szkolnej...Miałam okazję, przez krótki ...
Sylwia napisał/a komentarz do Nauczyciele jako problem społeczny
Proszę wyjaśnić, w jaki sposób nauczyciel wspomagający przygotowuje się do zajęć. Przecie on po pros...
Taaa, a premier, z wielkim hałasem, przed kamerami otwiera "największą w Europie fabrykę amunicji". ...

E-booki dla nauczycieli

Polecamy dwa e-booki dydaktyczne z serii Think!
Metoda Webquest - poradnik dla nauczycieli
Technologie są dla dzieci - e-poradnik dla nauczycieli wczesnoszkolnych z dziesiątkami podpowiedzi, jak używać technologii w klasie