Edukacja hybrydowa, czyli blended learning (4)

Narzędzia
Typografia
  • Smaller Small Medium Big Bigger
  • Default Helvetica Segoe Georgia Times

Ogromną zaletą istniejących programów edukacji mieszanej jest to, że można stosunkowo łatwo podpatrzeć, jak z wykorzystaniem tej metody uczą inni, w innej szkole i w innym środowisku. Trudno jest się zabrać do samemu i od zera. Dużo łatwiej, gdy rad i wskazówek udzielą nam ci, którzy posługują się tą metodą już dłuższy czas.fot. Fotolia.com

W ostatnim odcinku cyklu poświęconego edukacji mieszanej będziemy chcieli zachęcić nauczycieli do posłuchania innych nauczycieli, którzy opowiedzą, jak zabrać się za taką edukacyjną hybrydę i jak ułatwić sobie pracę w środowisku blended learning. Uwagi będą pochodzić od doświadczonych nauczycieli, którzy z powodzeniem stosowali tę metodę. Wiele cennych uwag możemy też znaleźć w sieci, gdyż popularność edukacji mieszanej rośnie.

Korzystając z wakacyjnego, wolnego czasu zachęcamy nauczycieli i edukatorów do obejrzenia serii filmów przygotowanych przez Fundusz Szkół Doliny Krzemowej i Instytut Claytona Christensena, który dostępny jest z polskimi napisami dzięki współpracy z Khan Academy. Wszystkie filmy z cyklu o blended learning (jest ich znacznie więcej niż my zdołaliśmy tu w portalu pokazać), znajdą Państwo na stronie: https://www.khanacademy.org/partner-content/ssf-cci.

Zapraszamy!

Podpowiedzi dla nauczycieli (cz. I):

Podpowiedzi dla nauczycieli (cz. II):

(Notka o autorze: Marcin Polak jest twórcą i redaktorem naczelnym Edunews.pl, zajmuje się edukacją i komunikacją społeczną, realizując projekty społeczne i komercyjne o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym. Jest również członkiem grupy Superbelfrzy RP).

Zobacz pozostałe części cyklu Edunews.pl o edukacji mieszanej: