- 101. Edutainment na świecie (4): Ulica Sezamkowa
- (Nauka i zabawa)
- ... i rozpoznawalnych programów Edutainment, świetnie łączącym elementy rozrywki z treściami edukacyjnymi. Ulica Sezamkowa jest znana przede wszystkim dzięki Mupetom, oryginalnym kukiełkom stworzonym przez ...
- Utworzone: 30-01-2008
- 102. Poradnik dla twórców pro-zdrowotnych programów Edutainment
- (Nauka i zabawa)
- Od wielu lat najpowszechniejsze zastosowanie Edutainment dotyczy ochrony zdrowia. Głównym producentem programów pro-zdrowotnych (najczęściej w formie seriali, tzw. oper mydlanych) są Stany Zjednoczone. ...
- Utworzone: 20-01-2008
- 103. Edutainment na świecie (3): Jasoos Vijay
- (Nauka i zabawa)
- Serial telewizyjny Edutainment o przygodach detektywa Vijay cieszył się wielką popularnością w Indiach. Program obejrzało łącznie blisko 200 milionów mieszkańców tego kraju, chociaż nie był to klasyczny ...
- Utworzone: 20-01-2008
- 104. Edutainment na świecie (2): The Yellow Card
- (Nauka i zabawa)
- Programy Edutainment są dobrym narzędziem do kształtowania postaw społecznych w obszarze ochrony i profilaktyki zdrowia, co potwierdzają liczne sukcesy programów realizowanych w Ameryce Południowej, Afryce, ...
- Utworzone: 10-01-2008
- 105. Konsumenci chcą więcej Internetu
- (Konsumencka)
- Konsumenci, młodzi i starzy, wierzą w Internet i chcą go coraz więcej. W domu, w pracy, w podróży. Internet staje się powoli niezbędnym narzędziem w codziennym życiu bez którego niektórym trudno żyć i ...
- Utworzone: 02-01-2008
- 106. Krótka historia współczesnego Edutainment
- (Nauka i zabawa)
- Historia współczesnego Edutainment liczy sobie „zaledwie” kilkadziesiąt lat. Dzięki rozwojowi środków masowego przekazu możemy zaobserwować siłę i skuteczność tej metody edukacji społecznej. W ten sposób ...
- Utworzone: 01-01-2008
- 107. Edutainment jako narzędzie edukacji społecznej
- (Nauka i zabawa)
- Edutainment z wykorzystaniem środków masowego przekazu jest dziś jednym narzędzi zmniejszania nierówności w dostępie do nowoczesnej wiedzy i cyfrowych technik informacyjno-komunikacyjnych. W ten sposób ...
- Utworzone: 01-01-2008
- 108. Edutainment albo edukacja rozrywkowa
- (Nauka i zabawa)
- Istotą działań typu Edutainment jest połączenie edukacji z rozrywką. Mottem tzw. edukacji rozrywkowej jest stwierdzenie „uczyć bawiąc”. Wskazuje to na odpowiednią hierarchię ważności. Przez Edutainment ...
- Utworzone: 01-01-2008
- 109. Edutainment na świecie (1): The Archers
- (Nauka i zabawa)
- ... Edutainment to najstarszy program tego typu na świecie. Pierwsze eksperymentalne odcinki programu, BBC nadało w Wielkiej Brytanii w 1950 roku. Ówczesny producent programu Godfrey Baseley pracował ...
- Utworzone: 01-01-2008
- 110. Edutainment a recycling
- (Nauka i zabawa)
- Nie wiadomo, co jest najważniejszym wątkiem w ekologii – globalne ocieplenie, które wyrosło na medialny problem numer 1 dzięki dokumentowi Ala Gore „Niewygodna prawda”, autostrada przez Rospudę, czy gigantyczne ...
- Utworzone: 01-09-2007
- 111. Edutainment made in Kopernik
- (Nauka i zabawa)
- Eksperymentuj z nauką – 7 lipca br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie otwarta została interaktywna wystawa Centrum Nauki Kopernik, której celem jest zainteresowanie mieszkańców stolicy nauką i eksperymentami ...
- Utworzone: 10-07-2007
- 112. Edutainment w walce z rakiem
- (Nauka i zabawa)
- ... się z chorobą. Na pomysł takiego Edutainment wpadł Pam Omidyar, założyciel Hope Lab – pozarządowej organizacji, która łączy szczegółowe badania z innowacyjnymi rozwiązaniami mającymi na celu poprawę ...
- Utworzone: 01-07-2007
- 113. Młodzież jako konsumenci informacji (2)
- (Badania)
- World Association of Newspapers oraz firma badawcza D-CODE opublikowały wyniki pierwszego etapu „Youth Media DNA” - badania zwyczajów konsumenckich młodych ludzi w odniesieniu do korzystania z mediów. ...
- Utworzone: 02-06-2007
- 114. Młodzież jako konsumenci informacji (1)
- (Badania)
- World Association of Newspapers oraz firma D-CODE opublikowały wyniki pierwszego etapu badania zwyczajów konsumenckich młodych ludzi w odniesieniu do korzystania z mediów. Celem projektu badawczego „Youth ...
- Utworzone: 02-06-2007
- 115. Dzieci coraz ważniejszym konsumentem
- (Konsumencka)
- Dzieci wydają w Polsce ponad 300 mln złotych miesięcznie – wynika z wyliczeń Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), dotyczących 6 milionów dzieci w wieku 7-18 lat. Urząd zwraca uwagę na to, ...
- Utworzone: 02-06-2007
- 116. Wideo prezentacja - nowy sposób wypowiedzi, nawet w szkole
- (Metody i narzędzia)
- Czasem nadchodzi moment przebłysku i olśnienia. Niby jedna chwila, ale składają się na nią wcześniejsze i liczne obserwacje. Patrzysz codziennie, ale trzeba jednego momentu by uświadomić sobie to, co widzisz, ...
- Utworzone: 28-03-2024
- 117. O robieniu tego, co niemożliwe
- (Opinie)
- ... się od dialogu, ten zaś zakłada słuchania siebie nawzajem. Dobrze więc zbadać jakie są oczekiwania drugiej strony i podjąć próbę znalezienia elementów wspólnych. Jednym z nich powinien być porównywalny, ...
- Utworzone: 27-03-2024
- 118. Pomaga czy przeszkadza? Jak wykorzystać AI, by pomóc uczennicom i uczniom w samodzielnej nauce?
- (ICT / TIK)
- ... zakresie AI daje popularna Canva. *** Webinar został zorganizowany w ramach programu #SuperKoderzy – to ogólnopolski program edukacyjny Fundacji Orange, którego kluczowym elementem jest nauka ...
- Utworzone: 26-03-2024
- 119. Jak rozwijać myślenie matematyczne?
- (Metody i narzędzia)
- W świecie, w którym matematyka jest fundamentem wielu aspektów codziennego życia, kompetencja matematycznego myślenia jest niezbędna. To nie tylko umiejętność liczenia czy rozwiązywania skomplikowanych ...
- Utworzone: 24-03-2024
- 120. Jak edukację w szkole rozegrać projektami?
- (Edukacja wczesnoszkolna)
- ... i uczennic nich to pewien fragment życia, który toczy się „tu i teraz”, i najlepiej byłoby, gdyby fragment ten dał się wpasować w format gry. Dlatego wydaje mi się, że można powiedzieć, iż uczniowie ...
- Utworzone: 23-03-2024
Ostatnie komentarze