- 141. Wakacyjne slow science
- (Uczelnie)
- ... sterowanie punktozą). Nie tylko w mediach społecznościowych klikalność czasem wyprowadza na manowce. Publikowanie i wygłaszanie referatów jest obowiązkiem każdego naukowca. Z jednej strony dokumentuje ...
- Utworzone: 30-07-2023
- 142. Nie mamy systemowej wizji edukacji?
- (Opinie)
- Sensowne zmiany w edukacji następują bardzo powoli. I bardzo rzadko kiedy dzieją się w wyniku działań odgórnych podejmowanych przez ministrów edukacji. Z mediów płynie często inny przekaz - po pierwsze ...
- Utworzone: 26-07-2023
- 143. Zmiana chodzi w niewygodnych butach
- (Opinie)
- ... wczesnoszkolnej i języka angielskiego w szkole podstawowej. Autorka materiałów edukacyjnych. Należy do społeczności Superbelfrzy RP. Specjalizuje się w pracy metodą Design Thinking, a o swoich pomysłach ...
- Utworzone: 25-07-2023
- 144. Ręczne sterowanie punktozą
- (Opinie)
- Moje wakacyjne lektury nie dotyczą tylko papierowych książek czy tygodników. Codzienne porcje informacji, refleksji, przemyśleń czy dyskusji otrzymuję w mediach społecznościowych, na telefon. Poprzez polubienia ...
- Utworzone: 23-07-2023
- 145. Wykorzystanie Canvy w pracy nauczyciela
- (ICT / TIK)
- ... konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2023 byli: Edunews.pl, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK! oraz Think Global sp. z o.o. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli: Superbelfrzy ...
- Utworzone: 21-07-2023
- 146. Stymulowanie wyobraźni dziecka muzyką
- (Metody i narzędzia)
- ... 15-16 kwietnia 2023 w Warszawie konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2023 byli: Edunews.pl, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK! oraz Think Global sp. z o.o. Partnerem merytorycznym była społeczność ...
- Utworzone: 19-07-2023
- 147. Damy i Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają… A moi uczniowie tak!
- (Konsumencka)
- ... WCZESNOSZKOLNE 2023 byli: Edunews.pl, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK! oraz Think Global sp. z o.o. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli: Superbelfrzy RP. Partnerem strategicznym ...
- Utworzone: 12-07-2023
- 148. Zaangażowanie uczniów w wypowiadanie się
- (Metody i narzędzia)
- ... bardziej integracyjną i opartą na współpracy społeczność edukacyjną, w której oczekuje się, że wszyscy będą się uczyć. Notka o autorce: Danuta Sterna jest byłą nauczycielką matematyki i dyrektorką ...
- Utworzone: 10-07-2023
- 149. Przygoda z kolorową ortografią
- (Metody i narzędzia)
- ... Wiedzy THINK! oraz Think Global sp. z o.o. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli: Superbelfrzy RP. Partnerem strategicznym konferencji był: Microsoft Polska. Partnerami konferencji ...
- Utworzone: 09-07-2023
- 150. Learning Passport już w Polsce
- (E-learning)
- ... Po raz pierwszy platforma została uruchomiona w 2018 i działa aktualnie w 32 krajach świata. Umożliwia ona dzieciom i młodzieży, w tym ze społeczności przesiedlonych lub dotkniętych kryzysem, dostęp ...
- Utworzone: 07-07-2023
- 151. Notatka z wykładu, czyli czego oraz w jaki sposób uczymy się w przestrzeniach cyfrowych
- (Metody i narzędzia)
- ... mnie to, że np. prof. Joanna Mytnik tak dużo czerpie aktualnej wiedzy dydaktycznej właściwe z Tik Toka. Ja także w mediach społecznościowych zdobywam wiedzę w małych porcjach, okazjonalnie, pozaformalnie ...
- Utworzone: 06-07-2023
- 152. Zadania problemowe i miniprojekty w edukacji wczesnoszkolnej pod parasolem STEAM
- (ICT / TIK)
- ... INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2023 byli: Edunews.pl, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK! oraz Think Global sp. z o.o. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli: Superbelfrzy RP. Partnerem ...
- Utworzone: 04-07-2023
- 153. Przestrzeń jako miejsce aktywnego uczenia się
- (Opinie)
- ... wspólnie zdobyte informacje. Zmiana taka nie jest łatwa i wymaga konsultacji i zaangażowania wszystkich interesariuszy szkoły: nauczycieli, rodziców i uczniów, a także być może lokalnej społeczności. ...
- Utworzone: 02-07-2023
- 154. Sztafeta edukacyjna
- (Edukacja wczesnoszkolna)
- ... w Warszawie konferencji INSPIR@CJE WCZESNOSZKOLNE 2023 byli: Edunews.pl, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Wiedzy THINK! oraz Think Global sp. z o.o. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli: Superbelfrzy ...
- Utworzone: 01-07-2023
- 155. Uważniaki, czyli o rozwijaniu uważności i nauce regulacji emocji u dzieci
- (Projekty edukacyjne)
- ... Wiedzy THINK! oraz Think Global sp. z o.o. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli: Superbelfrzy RP. Partnerem strategicznym konferencji był: Microsoft Polska. Partnerami konferencji ...
- Utworzone: 27-06-2023
- 156. Pięć mitów edukacyjnych
- (Opinie)
- ... i interakcji z rodzinami i innymi członkami społeczności. Te małe kroki zrobią wielką różnicę. Zamiast kultywowaniu mitów: organizujmy uczniom pracę w grupach, oceniajmy nie tylko testami, szukajmy ...
- Utworzone: 26-06-2023
- 157. BEZ-y
- (Opinie)
- ... więcej w rozwój cywilizacji niż obecność w mediach społecznościowych, do czego kompetencji miękkich (i pamięci podręcznej) wystarcza większości. Niewątpliwie, w epoce postępującej makdonaldyzacji edukacji, ...
- Utworzone: 25-06-2023
- 158. Nadmiar informacji a decyzje finansowe
- (Konsumencka)
- ... mediach społecznościowych lub na forach internetowych, sformułowane tak, jakby przedstawiały niepodważalne fakty, a w rzeczywistości będące jedynie subiektywną opinią ich autorów, niekoniecznie znających ...
- Utworzone: 24-06-2023
- 159. Social Emotional Learning (SEL) w pigułce na szkolne bóle
- (Edukacja wczesnoszkolna)
- ... THINK! oraz Think Global sp. z o.o. Partnerem merytorycznym była społeczność nauczycieli: Superbelfrzy RP. Partnerem strategicznym konferencji był: Microsoft Polska. Partnerami konferencji byli: Amazon ...
- Utworzone: 21-06-2023
- 160. Gen Z i Alfa – czyli z kim pracujemy w szkołach?
- (Opinie)
- ... wśród nich nasilenie FOMO (ang. fear of missing out) – lęku przed tym, że coś zostanie przeoczone, jeśli nie jest się na bieżąco ze społecznościami internetowymi czy komunikatorami, a także wiele problemów ...
- Utworzone: 20-06-2023
Ostatnie komentarze